heel snel.... - Reisverslag uit Sydney, Australië van thomas Heuvel - WaarBenJij.nu heel snel.... - Reisverslag uit Sydney, Australië van thomas Heuvel - WaarBenJij.nu

heel snel....

Door: thonie

Blijf op de hoogte en volg thomas

03 Februari 2010 | Australië, Sydney

hier even een heel kort berichtje, de internet minuten zijn bijna op..!!!

we zijn de afgelopen paar weken van sydney naar melbourne gegaan, weer terug, en weer terug, allemaal heel handig... maar het busje is nu eindelijk verkocht aan twee duitse jongens.... die nu alweer in coffs harbour stil staan met motorproblemen, onze auto doet het nog steeds goed.. godzijdank!!

we hebben net onze cv`s verstuurd naar een bedrijf, om hier een paar weken te werken... het geld begint toch een beetje minder te worden.....

veel gezien en veel gedaan, maar daar komen we snel op terug, (ookal zeggen we dat elke keer weer)..

groetjes aan iedereen en tot ......

Thomas en Niels,

p.s. heeft iedereen al een ticket gekocht om ons te bezoeken??

• 03 Februari 2010 - 07:55

Jeanet Loef:

Fijn weer iets van julie te horen, nu maar weer afwachten of jullie nog lekker even kunnen werken, maar jullie doorzettingsvermogen moet dat toch eigenlijk geen probleem zijn.
    Tevens nog even zeggen dat jullie ook de groeten moeten hebben van onze nieuwe kleine aanwinst Buddy. Ze doet het super en zorgt ervoor dat de andere honden in beweging blijven. Het ga jullie goed boys, voorzichtig en nog heel veel plezier. Dikke kus Jeanet.

• 05 Februari 2010 - 18:03

Jessica:

Hey jongens,

Inderdaad fijn om weer even iets te horen van jullie. Is toch wel weer een behoorlijke tijd geleden!!
    Fijn dat het daar nog steeds leuk is en hopelijk kunnen nog een paar weken aan het werk ... Centen hebben is toch wel makkelijker hé?!
    Tot gauw!

Liefs Jess

• 08 Februari 2010 - 18:55

Herjanne:

Heeej Niels en Thomas!!
    yes! , weer een berichtje! :D kort.. goed teken!! weinig tijd voor de pc.. :D
    is het inmiddels al wat geworden bij het bedrijf waar jullie een brief naar toe hebben gestuurd? of ga ik nu te snel ;)

Hier gaat verder alles goed, Steven heeft het super druk.. vaak om 6 uur beginnen! moet er niet aan denken!..

Marijke is nu bij je Ma, hebben haar helaas nog maar 1 x gezien.. :( tijd gebrek..

Ik ga straks, over een maandje, eindelijk mn examen assistent drogist maken.en hopelijk halen!

Heb je mn sms terug wel gehad eigenlijk? hij stond niet in mn verzondenbox..

Ik kijk uit naar het volgende verhaal :D

xxx Liefs